Wishlist SheIn: All the silvery thingies!

3/07/2016


So! One more wishlist for you. I am going back to Brazil next week - because I had enough of this place and I hope I can make myself better when closer to the ones I love again. It's kinda unfair to say it like that, because I met really lovely people here and I will miss them a lot, but that's how things are: you can never have all you want at once. I hope one day I can meet them again, though I don't think I'm going to come back to England too soon. In any case, here are some inspiration for the way warmer weather in South America. I miss using spaghetti tops and dresses! Or at least less than two coats at once hahah...

Então! Mais uma wishlist para vocês. Estou voltando ao Brasil na semana que vem - porque esse lugar já deu e eu espero que possa fazer minha vida ficar melhor quando de volta para perto de quem eu gosto. É meio injusto falar isso assim, porque eu realmente encontrei pessoas incríveis aqui e eu vou sentir muita falta delas, mas a vida é assim: você nunca pode ter tudo que quer de uma só vez. Espero que um dia eu possa vê-las novamente, apesar de eu não achar que voltarei para a Inglaterra tão cedo. De qualquer forma, aqui estão umas inspirações para o clima bem mais quente na América do Sul. Sinto tanta falta de usar blusas de alcinha e vestidos de manga curta! Ou pelo menos não precisar usar dois casacos todos os dias hahah...


As you might already have noticed, I am in a serious love with silver thingies. Tomorrow I am going to Nottingham with friends from work and we're going for shopping. I am soooo anxious, because I love to buy clothes and shoes, but I don't have much space left in my bags!! It's such a struggle to put everything in and I already donated some and will donate more + sell some things, as I won't be able to take them back with me. Hope the bags don't end up heavier than the limit too hahaha...

Como vocês já devem ter notado, eu estou enlouquecida por coisas prateadas. Amanhã vou para Nottingham com colegas do trabalho e vamos às compras! Estou tão ansiosa, porque eu amo comprar roupas e sapatos, mas não tenho muito espaço nas minhas malas!! É uma desgraça conseguir colocar tudo dentro e eu já até doei algumas coisas, doarei mais e tentarei vender outras, já que não vou ser capaz de levar de volta comigo. Espero que minhas malas não acabem também mais pesadas do que o limite hahaha...

You Might Also Like

1 comments

  1. Adorei a wishlist!
    Essa jaqueta meio prateada é linda!
    bjin

    http://monevenzel.blogspot.com.br/

    ReplyDelete